Nyikos Tibor – Én itt születtem testvér

Nyikos - Én itts zülettem  testvér

Én itt születtem testvér

Én itt születtem testvér ezen a tájon,
És itt tanultam járni e-kies pusztaságon;
És itt érezte szám az első ízeket,
Amit csak ez a föld adhat egy magyar embernek.

Engem itt tanított anyám az első szóra,
És itt loptam csókot mikor nékünk szólt a nóta;
Engem itt minden dallam a népemhez láncol,
És itt érzem igazán a magyar szabadságot.

Én nem hagyom el testvér soha a hazámat,
Egem ideköt a szívem a magyar pusztákra;
Nékem itt zöldebb e-táj, mint máshol a világon,
És itt él e-földön az összes barátom.

Én magyarnak születtem és az is maradok,
És megőrzök mindent, amit az anyám tanított;
Hogy tiszteljem csendben a hazám és testvérem,
És kívánjak néktek: – egy Boldogabb Új Évet!

Nyikos Tibor  Szabad Riport Tudósító Iroda
2012. December 30.
Reklámok
Galéria | Kategória: IRODALOM, KULTÚRA, SZERZŐK | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.